Wednesday 12 December 2012

Beger BAKAR Terbaboooooooooo

Sabtu Minggu lepas punya cerita ....Macam biasa Hari cuti harus menghirup udara segar di luar selain terperok di rumah...dan AHHHAAAAA...pempes anak habis....harus menrekues jum sayang kita gi carik pempes anak...lalu BANG CHA dengan baik hatinya intan payung ...dia setuju....aku bajet2 x la jauh nak gi mencariknya kan...dapat carik kat ekonsep ni pon dah okeh....dlm hati ai berbunga2 kalau bang cha terlajak jauh sket...ehekss..... macam biasa ayat dia "kemana BU"....dan ayat biasa aku...suke la...x kisah mana2....tetibe koordinat yang aku target dah jauh skali dr otak pikiran ku...jum la kita carik makanan yang x penah kita makan lagi....PEDIA???....ayam penyet??...jum la BEGER BAKAR..


.mcm biasa aku kan pakar GPS dan gugel mengugel ni... search punye search...nahhh...seksen doplotige yah.....tau tak kat mana??....set la gps ea....set punya set dia bwk jalan jauhh da....padahal jalan singkatnya dah jadi tempat lalu lalang kita....hahah ketawa mengekek2 aku laki bini...sempat la dia kata bodo punya GPS...sian kamu kan...GPS.....hahaha         .                                                                                                                                 

( pic credit tu gugel)

Tat nasi ayam ...seksyen 23 shah alam...dekat2 dengan uptown girl..erkss...UPTOWN.....

sampai je destinasi betul2 sebelah tesco so senang la nak gi carik pempes selepas ni dan nak solat...sampai je trus order nasi ayam satu...sebabkanan kiri depan blakang semua order tu ,....MESTI sedap dan tidak menghampakan....dan trus order KLCC punya beger bakar....nah di persembah kan



kirenya makan kat kedai tu tidak menghampakan dan berbaloi2 baloi...kire sedap la beger bakar ni bagi org yang ketinggalan zaman mcm aku ni...jakun lak tu...mmg kenyang gile la makan ni saje...3 lapis daging dia padat mampat sendat bulat di tambah lagi tuannya yang mmg sedia ada mampat kan...sekian ternak la lelemak aku ni kan.......bang cha jum la kita repeat balik...aku ni kan jenis kalau makan sedap aku akan ingat sampai mimpi2...kalau makan dah la x sedap pastu layanan mcm zrafffksahdgeuekn.......aku ingat sampai MATI dan aku akan BAND kedai tu sampai bile2.........itu la sikap aku..... sekian itu la cite makan aku....herherherher

No comments:

Post a Comment